Хімчистка офісних меблів

Будь-які меблі, у тому числі офісні, потребують регулярного догляду та чищення. У м'якій оббивці накопичуються бруд та пил, залишаються плями та неприємні запахи. Все це не тільки може відштовхувати, наприклад, відвідувачів вашого офісу, але бути небезпечним для здоров'я співробітників. Позбутися пилових накопичень, плям і застарілого виду офісних меблів допоможе професійна хімчистка - офісних стільців, диванів, крісел.

Як відбувається чищення стільців та інших меблів в офісах?

До кожного чищення наші фахівці підходять індивідуально та підбирають препарати та засоби залежно від типу оббивки та ступеня забруднень. Але загалом роботу з очищення меблів в офісі можна розділити на 4 етапи:

  1. Діагностування та тестування хімії на оббивці. На непомітному і маленькому ділянці стільця, дивана чи крісла, проводиться тестове нанесення хімічної речовини виявлення зміни кольору чи псування оббивки. Так що будьте впевнені, що в результаті хімчистки всі офісні меблі будуть в безпеці і невимовні!
  2. Підібраний спеціальний розчин, збитий до піни, наноситься на тканинну оббивку офісних меблів спеціальними щітками. Засіб, що чистить, впливає на бруд і пил всередині оббивки, від'єднуючи їх частинки від тканини. Піна - відмінний варіант обробки для прання меблів вдома або в офісах, оскільки піна містить малу кількість води, в результаті чого меблі висушуються набагато швидше.
  3. Хімія і засоби для виведення плям застосовуються у випадках, коли на меблів присутні застарілі і в'їлися плями. Їх необхідно виводити спеціальними потужнішими засобами, які не підходять, наприклад, для шкіряних виробів.
  4. Екстракторною машиною (спеціальний миючий пилосос, який під високим тиском промиває ворсові покриття) фахівці видаляють бруд, пил, воду і всі хімічні речовини, що застосовуються, з тканин і наповнювачів меблів.

Экстракторная машина.Така технологія дозволяє максимально ефективно впоратися навіть із найскладнішими та найстарішими забрудненнями без ризику пошкодження чи псування тканин та наповнювачів офісних стільців чи диванів. При цьому тривалість сушіння займає всього 1-3 години, тому користуватися виробом можна буде вже незабаром після клінінгу. Короткий час сушіння також гарантує неможливість утворення грибків та плісняви всередині та зовні виробів.

Як часто потрібно робити чищення?

Ми рекомендуємо проводити професійне очищення всіх меблів в офісі хоча б один-два рази на рік мінімум. За півроку в оббивці встигає накопичуватися досить велика кількість пилу та бруду, яким згодом дихають працівники офісу.

Профессиональная химчистка стула со спинкой в офисе.

Переваги професійної хімчистки

  • Чисті та свіжі меблі звичайно ж покращують мікроклімат у приміщеннях, а отже, сприяє кращій продуктивності роботи.
  • Чисті офісні стільці та дивани виробляють відчуття того, що ці меблі нові.
  • Регулярний догляд за оббивкою збільшує термін експлуатації таких меблів.
  • Видаляємо навіть найскладніші і забруднення, що в'їлися, і плями, в тому числі від їжі, напоїв, вовни тварин, мікроорганізмів.
  • Використання спеціалізованої хімії та обладнання гарантує збереження та цілісність зовнішнього вигляду виробів.
  • Всі речовини, що використовуються гіпоалергенні і призначені спеціально для очищення меблів, а значить - екологічно чисті і безпечні для людини.

Таким чином, замовляючи професійні послуги клінінгової компанії, ви отримуєте не тільки чисті меблі в офісі, але й якісніші мікроклімат та повітря у приміщеннях. Зателефонуйте до компанii КовроЧист, щоб призначити час для чищення меблів у вашому офісі!